2.12.10

psihic instabil


ei cred (inca mai cred) ca n-am sa mai zbor.
ei, nu-mi puteti lua chiar tot.
am facut-o mereu.. n-am risipit ce nu mai puteam sa strang in mine.
nu te-am vazut niciodata, dar te-am simtit.
am gresit, am dezamagit, am suferit, am indurat, am trecut. te-ai chinuit atata sa ma faci sa ma simt vinovata.. dar nu, sunt prea obosita sa-mi mai para rau acum..
sunt diferita, dar sunt bine. daca vrei, doboara-ma la pamant, dar ridica-ma.
mi-as dori doar sa am rabdare. ca pana la urma voi face sa-mi mearga totul, chit ca nimeni nu ma crede-n stare.
da, au aparut din nou problemele; de parca le simteam lipsa..
daca tu nu ai stiut, nu-i nimic; m-am descurcat si singura sa ma apreciez cand era nevoie.
aceeasi zi! (ai impresia ca si aceleasi faze).
zadar. spui ca nu-ti pasa, crezand ca ai sa scapi de problemele ce te-apasa. dar nu gasesti nici macar un gram de noroc in tot ceea ce se iveste in viata ta. aceeasi zi!
cumva, despre asta e vorba.
stai doar.. trei secunde. aminteste-ti cum era cand puteai sa visezi, cand stiai ce-ti doreai.
si in legatura cu tine.., la revedere! la despartiri intotdeauna zambesc..

*vorbele mele sunt doar pentru cei care le simt!

P.S. e randul meu sa nu am nicio grija.

aici; pentru tine.

Scurt si la obiect: Citeste. Gandeste. Intelege. Invata. Pleaca.

Eu cu adevarat

Fotografia mea
nu sunt ceea ce par a fi, nici ceea ce crezi, nici ceea ce gandesti, nici ceea ce stii, nici ceea ce ai auzit, nici ceea ce iti doresti, nici ceea ce visezi.

cei care citesc