17.12.10

franturi


"Cei care au spus ca vor fi aici mereu
Ei doar au spus, dar am ramas doar eu.."

"Ce au facut ei nu miroase a parfum, e adevarat tot ce-ti spun eu acum. Care dintre voi se simte jignit sa ridice mana si sa spuna ca l-am ranit!"

"Ceea ce iti scriu eu acum nu sunt cuvinte, sunt bucati din suflet si minte, caci dragostea nu se scrie - se simte."

"Din tot ceea ce iti daruieste viata pastreaza intotdeauna ceea ce iubesti cu adevarat si atunci vei stii ce inseamna fericirea."

"Cine s-a indragostit va avea mereu incredere in iubire si in valoarea omului de care s-a indragostit."

"In iubire se simte mai mult decat e nevoie, se sufera mai mult decat se cugeta, se viseaza mai mult decat se traieste.."

"Nu incerca sa gasesti iubirea absoluta. Ea nu exista. Totul este relativ pe lumea asta, pana si iubirea.."

-orice e nou in viata - te schimba, mai mult sau mai putin. niciunul nu avem o plasa in care sa cadem. in viata pierzi mai repede decat crezi. as spune stop, as sterge tot. tot ce ma doare!-

"spune-mi de cate ori in viata ai luat-o de la inceput.."

aici; pentru tine.

Scurt si la obiect: Citeste. Gandeste. Intelege. Invata. Pleaca.

Eu cu adevarat

Fotografia mea
nu sunt ceea ce par a fi, nici ceea ce crezi, nici ceea ce gandesti, nici ceea ce stii, nici ceea ce ai auzit, nici ceea ce iti doresti, nici ceea ce visezi.

cei care citesc